FANDOM

Pinwin
Penguin world
Byt *monster_penguin (NPC)
  • weapon_penguin (broń)
Pingwin to żywy ładunek wybuchowy występujący w trybie gry wieloosobowej Zdobądź Flagę w Half-Life: Opposing Force.

PrzeglądEdytuj

Pingwiny zostały wprowadzone do trybu Zdobądź Flagę jako uzbrojenie wyłączne dla tego rodzaju rozgrywki w celu urozmaicenia gry. W arsenale każdego z osobników znajduje się granat, przywiązany paskiem do szyi i noszony na plecach, co sprawia, że stanowią one śmiercionośną broń. Rzucane przez graczy w stronę przeciwników, gonią ich i atakują.

Zachowanie Pingwinów nie różni się niczym od zachowania Snarków. Podobieństwa są do tego stopnia znaczne, że nawet wydawane przez oba stworzenia odgłosy są identyczne. Wypuszczone przez gracza Pingwiny, jeżeli nie są w otoczeniu nieprzyjaciół, przez kilka początkowych drepczą bez celu. Wykrywszy swojego przeciwnika - wrogiego gracza lub swojego dawnego właściciela - rozpoczynają pełen agresji atak: gonią ofiarę, wściekle wzbijają się w powietrze i dziobią ją. Pingwiny wybuchają, gdy zostaną zabite lub po piętnastu sekundach od wypuszczenia. Jeśli podczas swojego życia nie zadały żadnych obrażeń, promień i obrażenia wybuchu są takie same jak przy detonacji granatu. Za każdym razem, gdy ptak uderza swojego wroga dziobem, siła i zasięg eksplozji stopniowo się zwiększa, przewyższając nawet wybuch Ładunku Plecakowego. Pierwotnie bez limitu, wzrost obrażeń został ograniczony podczas jednej z aktualizacji.

Pingwiny, występujące w grupkach po trzy osobniki, zbiera się, podnosząc bałwany śniegowe; w danym momencie można mieć przy sobie maksymalnie dziewięć ptaków. Wypuszczane są one wolniej niż Snarki. Pingwiny obecne są jedynie na mapach The Wonderland, HairBall i na arktycznych obszarach wersji mapy Paradox Park z punktami kontrolnymi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki